Гаранция и рекламация
Този документ (заедно с другите документи, споменати тук) определя общите условия за използване на уебсайта: www.jasmil.bg (оттук нататък: Уебсайта) и закупуване на продукти чрез Уебсайта. Създаването, управлението и продажбата чрез уебсайта се управлява от: Фирма “Триана Стар Интернешънал“ ЕООД с адрес за кореспонденция гр. Варна, ул. Васил Априлов №11 /партер/, тел. за връзка 0888083558, e-mail: info@jasmil.bg.
Продавачът носи отговорност за всички дефекти на продукта, налични при получаването на стоката от клиента или които се появят по време на гаранционния срок. Това не се отнася до дефекти, причинени от невнимателна или неподходяща употреба, или механична повреда. При пране и почистване на бельото съблюдавайте символите за пране, приведени от производителя върху етикета.
Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани обратно на клиента. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, засега не използвайте Български пощи. Молим да опаковате продукта добре и в опаковка, отговаряща на неговия характер, за да не се стигне до по-повреда нататъчна при транспортирането . Винаги прилагайте описание на дефекта, попълнен протокол за рекламация (долната част на протокола за доставка) и контакт с Вас. Разглеждаме своевременно всяка рекламация и клиентът бива уведомяван за нейното протичане.
Адрес за връщане на стоката
Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате.
Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Този адрес служи само за изпращане на стока. В случай на каквито и да е въпроси и проблеми, молим да се свържете с центъра ни за обслужване на клиенти на тел. +359 888 083 558 или на e-mail info@jasmil.bg.