Поръчка и доставка
Как да направя поръчка?
Пазаруването в онлайн-магазин jasmil.bg е много опростено и лесно: След като изберете артикул и съответния размер, кликвате върху бутона КУПИ. Сега трябва да преминете през 3 лесни стъпки за да поръчате.
Стъпка 1 – виждате съдържанието на вашата поръчка и можете да изчислите ориентировъчно цената на доставката;
Стъпка 2 – трябва коректно да попълните Вашите данни и адрес за доставка;
Стъпка 3 – можете окончателно да прегледате Вашата поръчка и да направите корекция ако е необходимо. Вече всичко е готово и можете да прочетете и съгласите с правилата и условия на сайта, след което кликнете върху бутона ПОТВЪРЖДАВАМ И ПОРЪЧВАМ ИЗБРАНИТЕ АРТИКУЛИ.
Как става доставката на направената поръчка?
Всички артикули се доставят от куриерска фирма Speedy. Доставката може да бъде до офис на Speedy или на адрес, който сте посочили в своята поръчка. Разходите по куриерската услуга са за сметка на получателя освен ако не се направили поръчка над 50лв, в този случай ние поемаме доставката. Срокът за доставка е до 48 часа, като в случай че поръчания артикул не е наличен, ще бъдете уведомени. Доставки НЕ се извършват в неделя и официални празници. За момента доставки се извършват САМО на територията на България. Поръчки направени след 15.00 ч се обработват на следващия работен ден.
Как става плащането?
Плащането на избраните от Вас артикули се извършва чрез наложен платеж.
Това е услуга, която предоставя максимално удобство и надеждност за клиента, като заплащането на поръчан продукт се осъществява в момента на доставка, т.е когато посетите посочения от вас офис на Speedy или куриер Ви посети на посочен от Вас адрес и лично Ви предаде закупената от нашия магазин стока.
Информация за покупката
Можете ли да пробвате някъде продуктите?
Не, за съжаление към момента в България нямаме магазин, където бихте могли да премерите избраните от Вас продукти. Ако обаче продуктите не Ви стоят така, както бихте очаквали, можете до 14 дни да ги върнете или замените. Повече информация ще намерите тук.
Как да разбера кога точно ще пристигне пратката?
Предполаганото време за доставка е 3 – 4 дни. Куриер от куриерска служба Speedy ще Ви информира предварително по телефона за времето на доставка.
При поръчка до 12:00 изпращаме пратката на същия ден, след 12:00 изпращаме на следващия работен ден.
Пратката можете да следите на адрес: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Изпратих стока за рекламация, но досега нямам никаква информация по случая. Къде мога да получа допълнителна информация?
Рекламацията се извършва в рамките на 30 дни от получаването на върнатата стока, всеки клиент е информиран с имейл за хода на рекламацията. Ако искате да узнаете състоянието на рекламацията или имате съмнения дали Вашата пратка е пристигнала без проблем, моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 888 083 558, или ни пишете на имейл info@jasmil.bg.
Кодове за намаление, подаръчни ваучери
Какво е код за отстъпка?
Кодът за отстъпка се състои от няколко букви и цифри, които Ви предоставят възможност да получите отстъпка при Вашата покупка. Кодовете за отстъпка са актуални в рамките на актуалната акция или се изпращат с имейл. След въвеждането на кода, продуктите в кошницата ще поевтинеят с определена сума или с процент от стойността.
Какво е подаръчен ваучер?
Подаръчният ваучер е купон за намаление, който може да бъде на хартиен носител или в електронен вид. Посочената на него стойност, когато се използва, ще бъде приспадната от стойността на покупката. Върху подаръчния ваучер ще намерите код за отстъпка, който да използвате в кошницата при своята покупка. Подаръчният ваучер е подходящ подарък, благодарение на който притежателят му може да си избере продукти по свой вкус.
Къде мога да използвам кода за намаление и подаръчния ваучер?
В количката за пазаруване под списъка с продукти има колонки за въвеждане на код за отстъпка и подаръчен ваучер. В тях въведете кодовете, които са във вид на букви и цифри и след това натиснете бутона използвай. Размерът на отстъпката ще се покаже под колонките в количката. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.
Забравих при поръчката да въведа кода за отстъпка, възможно ли е все още да се въведе?
Моля, свържете се с нашия Център за връзка с клиентина телефон +359 888 083 558, или ни пишете на имейл info@jasmil.bg. Ако Вашата поръчка все още не е опакована и изпратена, нашата операторка ще въведе отстъпката. В рамките на една поръчка можете да използвате само един код за отстъпка и един подаръчен ваучер.
Замяна на стока
Възможно ли е да се замени вече закупената стока?
Да, разбира се. Ако продуктите не Ви стоят така, както бихте желали, до 14 дни можете да ги замените за други. Опаковайте продукта и заедно с попълнения талон за рекламация (който е част талона за доставка) го изпратете на адреса на сборния пункт:
гр. Варна, ул. Дунавски лебед №3, ап. 67
до Теодора Теофилова
Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Закупих продукта в акция, сега цената му е различна, ще трябва ли да доплатя разликата?
При замяна на продукта със същия, но с друг размер, цената ще остане каквато е била при първоначалната поръчка. При замяна за друг продукт, ще бъде смятана актуалната цена на продукта на нашата уеб страница.
Ще плащам ли доставка при замяна на стока?
Да, при връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.
Връщане на стока
Може ли закупената стока да бъде върната?
Да, разбира се. В нашия магазин имате законен 14-дневен срок за връщане на продуктите, без да посочвате причина. Попълнете талона за рекламация, който е част талона за доставка и заедно с продукта за връщанего изпратете на адрес:
гр. Варна, ул. Дунавски лебед №3, ап. 67
до Теодора Теофилова
На талона за рекламация попълнете номера на банковата сметка,на която да Ви изплатим парите за върнатата стока. В случай че не посочите номер на банкова сметка, ще се свържем с Вас по имейла с молба да го изпратите. Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате.
Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
Мога ли да върна само част от закупената стока?
Да, можете. Постъпете по същия начин, както и при предходния въпрос.
Кога ще получа обратно парите си, в случай че върна стоката?
Парите ще върнем до 14 работни дни от получаването на върнатата стока на нашия адрес.